top of page

פדיקור מניקור

פדיקור
פדיקור

פדיקור

בקיץ חם רוב הנשים מעדיפות נעליים פתוחות. כפכפים, סנדלים אלגנטיים נועדות לא רק ליהנות במזג אוויר חם, אבל גם עוזרות להראות את הרגליים שלכם המטופחות. עם זאת, לא לכל אישה יש רגליים וציפורניים בריאות ויפות, לכן כל כך הרבה מתבישות לנעול נעליים פתוחות. כדי להתמודד עם זה, ולהיות בעלי רגליים וציפורניים בריאות, וגם לתת להן מראה מושך, נועד הפדיקור.

המילה פדיקור נגזרת מהמילה הלטינית ”פדיס” שפירושה רגל וממילה ”קור” שפירושה – טיפול.

פדיקור כולל סדרה של צעדים לטיפול של הרגליים לא רק לתת מראה שלהן נקי ומסודר, אלא גם לשפר באופן משמעותי את בריאותן. בזכות פדיקור עור הרגליים הופך להית חלק ורך, הציפורניים מקבלות מראה בריא, בעלת רגליים כאלה מרגישה נהדר ותופסת את מבטי הערצה.

דרך אגב, תהליך זה אוניברסלי, כך פדיקור משמשים לא רק נשים, הוא גם פופולרי אצל גברים מודרניים. גברים רבים מעדיפים ללבוש בקיץ סנדלים וכפכפים, לכן מצב רגליהם גם מאוד חשוב.

פדיקור לגברים הוא לא רק ההזדמנות לקבל רגליים וציפורניים מטופחות ויפות, אלה גם השיטה כדי לטפל בהן, כי פדיקור, בראש ובראשונה הינו תהליך היגייני. טיפול יכול להיות קלאסי, ספא פדיקור, רפואי, פדיקור לסוכרתיים או בכל שיטה אחרת.

יישום פדיקור קלאסי מתבצע במספר שלבים. ראשית, שמים רגליים באמבטית פדיקור כדי שהעור יהפוך רך יותר. לאחר מכן פדיקוריסטית יוצרת הסרת יבלות ועור מת וקשה. בנוסף, נעשה עיבוד הציפורניים וטיפול קוסמטי בהן. מלחלחים את עור כפות הרגליים במוצרים קוסמטיים מיוחדים המכילים חומרים טבעיים. שיטה זו מאפשרת להשיג רגליים מטופחות, ואפשר להראות בנעלי הקיץ בלי בושה.

שיטת פדיקור ספא כוללת שימוש בסקראב מיוחד בכפות הרגליים, גרימת מסכה, עיסוי ושימוש במוצרים שונים, המאפשרים לא רק לקבל מראה רגליים בריא, אלא גם רוגע ותחושת נופש בתהליך הפדיקור.

ספא פדיקור מומלץ באופן שוטף לפחות פעם בחודש. שיפורים טכנולוגיים מאפשרים טיפול במגוון רחב של בעיות רפואיות כגון הסרת יבלות מורכבות, עור קשה ומת, סדקים בעור, טיפול בפטריות ומניעתן, טיפול ושחזור פני השטח של הציפורן, ישור וטיפול בציפורניים חודרניות. הטיפול בקיוטיקל נעשה בעזרת מקלון מעץ המשמש להזזת הקיוטיקל ובעזרת תכשירים מיוחדים המשמשים להמסתם.

ספא פדיקור לחושים: הטיפולים המוזכרים בספא הכירופודיה בתוספת פילינג או קירצוף להסרת תאי עור מתים ומסכות הזנה לכפות הרגליים. פדיקור מיוחד לסובלים מסכרת.

יש לציין כי הרגליים שלנו דורשות טיפול פדיקור לא רק בקיץ. טיפול פדיקור מונע מחלות פטרייתיות, מבטיח ציפורניים בריאות, עור כפות רגליים ואצבעות, משפר את הטונוס הכללי של הגוף באמצעות עיסוי של כפות הרגליים.

הקליניקה שלנו מספקת טיפולי פדיקור בחיפה בשיטות שונות. המומחים שלנו יספקו טיפול עדין, מקצועי ומדויק.

פדיקור מניקור
פדיקור מניקור

מניקור
מניקור

מניקור

סטנדרטים של יופי משתנים מדי שנה. אך עתה יש הזדמנות לעמוד בסטנדרטים מודרניים של יופי לכל אחד ואחת. כל אדם יכול ליהות יפה ומושלם עד קצות האצבעות. אבל זה דורש תשומת לב רבה ולסמוך בעניין אפשר רק על אנשי מקצוע. מצב הידיים והציפורניים מדבר לא רק על בריאות האדם, אלא גם על היכולת שלו לטפל בעצמו. ידיים מטופחות מושכת תשומת לב אליהן, כי יחד עם הפנים של האדם, הן תמיד תופסות את מבטנו. כדי להשיג את היופי והשלמות של הידיים מסייע טיפול המניקור.

מניקור זה לא רק לשים לק. בטיפול מניקור מודרני יש דגש על מתן צורה כלשהי לציפורן, ליטוש, בנייה, הסרת קוטיקולה ועור “מת”. מניקור זה לא רק קישוט אלא גם טיפול היגייני.

מניקור ניתן לחלק לכמה סוגים: חומרתי, אירופי הקלאסית, ספא, צרפתי, ויש סוגים אחרים.

הציוד למניקור קלאסי זה פינצטה ומספרים. בעת שימוש בטכניקה זו, הציפורניים והאצבעות התרככו באמבט, ולאחר מכן מניקוריסטית באמצעות ציוד מיוחד מסירה את העור “מת”, נותנת צורה לציפורניים ומלטשת אותן, ולאחר מכן ציפוי בלכה. שיטה זו נחשבת מסורתית.

מניקור חומרתי נעשה בעזרת מכונה מיוחדת, אשר יש ביט מסתובב. הביטים ניתן להחליף וכל אחת מהם מבצע תפקיד ספציפי. כל הפעולות נעשות באמצעות המכונה הזאת. שיטת מניקור החומרתי היא עדינה, מתיאמה אפילו לציפורניים מוחלשות.

מניקור אירופי שונה, כי קוטיקולה מזזים, ולא מסירים לחלוטין. מניקור בשיטה זו גם נחשב כעדין ביותר.

מניקור ספא כולל אמצעים רבים שנועדו לשפר ולשקם את הציפורניים והעור.טיפול כזה מאפשר לטפל בידיים בעדינות, כדי להפוך אותם יפות ומושכות טבעי יותר.

ישנם סוגים אחרים של מניקור, אך כל מה שיש להם משותף זה שהם לא רק מאפשרים לגרום לידיים ולציפורניים מטופחות ובריאות יןתר, אלא גם לייצג אתם טיפולים נעימים מכל הבחינות, מסוגלים לספק חוויה חיובית מאוד. שיטת מניקור נכונה הלוקחת בחשבון את הייחודית של ציפורניים וביצוע טיפול ברמה המקצועית הגבוהה, היא דרך נכונה לקבל מראה מדהים של הציפורניים והידיים מקרינות יופי המושלם ובריאות. מניקור בחיפה משיגים בקליניקה שלנו.כאן תמיד תקבלו טיפול אכותי, נקי מקצועי ביותר.

הקליניקה מאפשרת לקבל טיפולים הבאים ע”י מניקוריסטית מוסמכת ומנוסה:

  • מניקור

  • קישוטי ציפורניים

  • הדבקת ציפורניים

  • שיוף ולק

bottom of page