top of page

טיפולי פנים

עודכן: 23 במאי 2018

בעיר מודרנית עם זיהום אוויר גבוה כדי להיראות צעיר ובריא, כל אחד זקוק לעזרה של מוצרי קוסמטיקה, אשר כוללים את כל ההליכים שנועדו לשפר את מצב העור. כדאי לציין קוסמטיקת פנים כחשובה במיוחד, כי כל השינויים  על פנים שקשורים לגיל, בעיות אקנה ועוד הם בולטים מאוד. בנוסף, העור של פנים מתלכלך יותר כי הן תמיד פתוחות.

קוסמטיקה מודרנית מציעה מגוון רחב של טיפולי פנים בשיטות ואמצעים שונים.קליניקת Ludmila studio שלנו מציע ללקוחות שלנו כמה מהם: שיוף יהלום, מזותרפיה, פילינג מכני וכימי, מסכות ועוד.


אקנה

אנחנו יודעים בדרך כלל בני נוער סובלים מאקנה, אבל לצערינו, המחלה הזות תחילתה  ”להזדקן”, ולתפוס אותנו בגיל 30-35 ואפילו 40 . חברות רבות מציעות מגוון רחב של מסכות, ואפילו סדרות שלמות על מנת להתמודד עם בעיה זו.בטוח יותר אבללתת לפתור ביעה הזו לקוסמטיקאית שבידיה יש ידע, ציוד הנדרש ומוצרי קוסמטיקה מיקצועים המבטיחים הצלחה גבוע.


הזנה, החדרת לחות והתחדשות העור

מזותרפיה כשיטת החדרת לחות עמוקה ותחדשות העור הקוסמטיקאיות שלנו מבצעת בשיטה המקורית בשלושה שלבים: הזרקת תרופה בעומק של 2 מ”מ (ברוללר מזותרפיה חד פעמי) כדי לשפר את הטווס כלי הדם, אחרי זה חומצה היאלורונית, ואז בסופו של דבר – חומר להרוות את המולקולות חומצה בלחות. ההשפעה מושגת לא רק בשל הפעולה פרמקולוגית של תרופות, אלא גם בשל השפעות מכניות במחט על נקודות ואזורים פעילים ביולוגית.כך קוסמטיקאית משפיע חיובית על הגוף כולו על ידי הפעלת מערכת החיסון בתאים. יחד עם תרופות משתמשים בחומרים הומיאופתים, על מנת להפחית את המינונים ו את התדירות של זריקות.

בקליניקת Ludmila studio נבחרים לשימוש מוצרים וחומרים רק חברות מובילות ובטוחות, אשר מאפשרים להשיג תוצאות נפלאות.

לנקות עור, להזין ולהחדיר לחות,  להשיג אפקט הרמה יציבה, כעת אנו יכולים בעזרת מכשיר “פורמה”, משפיע באופן חיובי לתחדשות וחילוף החומרים של תאי העור.

טיפולי פנים בסטודיו לודמילה
טיפול פנים

bottom of page